top of page

Voor uw afdeling

 

Core business is vertaalt naar doelstellingen voor uw afdeling. Er dient excellent gecommuniceerd te worden. Onderling en met klanten. 

 

Een voorbeeld: Doel is om 5% te groeien in omzet door de accountmanagers. De efficiency van de gesprekken dient omhoog te gaan. Er dient naar de werkprocessen gekeken te worden en naar de commerciële gespreksvaardigheid van de medewerkers. Beiden worden eerst s.m.a.r.t. in kaart gebracht. Pro-actief. Vervolgens gaan we trainen, onderwerpen als accountplanning, rolbewust zijn, verkoopgesprekken voeren, onderhandelen, worden uitgelegd en getraint. Kennis, vaardigheid en attitude worden onder de loupe genomen. En met succes

 

Een ander voorbeeld: een Klant Contact Centrum dient nog klantgerichter te worden door nog beter de vraag van de klant te verhelderen en tegelijkertijd een kennisbank te raadplegen zodat de klant echt antwoord op de vraag krijgt. Multi-tasken. Een gemotiveerde attitude van de KCC Klantadviseur en Supervisor is hierbij allesbepalend voor het succes. 

 

 

Neem gerust contact met ons op om te sparren over uw doelstellingen met uw afdeling.  

 

 

bottom of page